دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کوچالین؛ قهرمان ایرلند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کوچالین؛ قهرمان ایرلند

کتاب کوچالین؛ قهرمان ایرلند اثر ام. آی. ابوت که توسط اسماعیل پورکاظم ترجمه و تدوین گردیده و با تصاویر مناسب آراسته شده است، مبیّن خصلت‌های نیکوی پهلوانی و سلحشوری سایر ملل برای قشر کودک و نوجوان فارسی زبان باشد.

ذکر خصلت‌های قهرمانی در قصه‌ها:

تاریخ بشر سراسر مملو از مخاطرات بوده است. مخاطرات کوچک و بزرگی که زندگی فردی و یا جمعی انسان‌ها را در برهه‌های مختلف زندگی تهدید می‌نموده‌اند. این مخاطرات عمدتاً از دو نوع تشکیل یافته‌اند:

گروه اوّل مخاطراتی که دارای منبع و مبدأ طبیعی بوده‌اند و کنترل آن‌ها خارج از دستان بشر قرار داشته‌اند. از این گروه می‌توان به وقوع سیل‌ها، فوران آتشفشان‌ها، وزش تندبادها، بروز زمین لرزه‌ها اشاره کرد. 

گروه دوّم مخاطراتی را تشکیل می‌دهند که از جملۀ آن‌ها می‌توان حملۀ حیوانات، شیوع بیماری‌های واگیر، هجوم دشمنان خونریز و غارتگر و قحطی و خشکسالی را نام برد. اینگونه مخاطرات غالباً قابل پیشبینی و پیشگیری می‌باشند. 

در تمام این موارد گروه‌های کوچک و بزرگ انسان‌ها را مردان، زنان و کودکانی تشکیل می‌دهند که یا قادر به نجات خویش در صورت امکان هستند و یا اینکه احتیاج به کمک سایرین دارند. 

در چنین مواردی است که ضرورت وجود انسان‌های قوی و فداکار بیش از هر زمانی احساس می‌گردد و اجتماعاتی که از حضور به موقع انسان‌های شایسته، قوی و مدبّر سود می‌برند، می‌توانند از خطرات برهند و یا کمترین صدمات جانی و مالی را متحمّل گردند. 

در این رابطه گروهی از عالمان معتقدند که دوام اقوام و اجتماعات انسانی در گذر تاریخ به ظهور به موقع قهرمانان آن‌ها وابسته بوده است و گروهی دیگر می‌پندارند که اجتماعات بشری نباید به وجود قهرمانان متکی باشند.  

به هر حال انسان‌ها همیشه از خصلت‌های قهرمانی و پهلوانی لذّت می‌برده و آن‌ها را در قصّه‌هایشان ستوده‌اند. 

کلمات کلیدی: داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، کتاب داستان کودک، قصه های کودکان، داستان بچگانه، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، Cuchulain; The Champion of Ireland، M. I. Ebbutt، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.