دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نقد سخنرانی دکتر مصطفی ملکیان

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نقد سخنرانی دکتر مصطفی ملکیان

کتاب نقد سخنرانی دکتر مصطفی ملکیان نوشته‌ی فریور باتمانقلیچ، به بررسی مسئله‌ی برابری و مساوات بین مردم می‌پردازد.

هدف از این مقاله آن است که نظر آقای ملکیان عزیز و سایر محققان، اندیشمندان و روشنفکران دلسوز و خیراندیش کشور و ملت شریف و حق پرست ایران به موضوع بسیار مهم و نجات بخش «قسط: مساوات و اخوت»، برابری و برادری همگانی جلب گردد.

قسط موضوعی بسیار ارزشمند است که مسلمانان جهان 1400 سال در مورد شناخت آن غفلت ورزیده‌اند. این موضوع آن قدر مهم است که اگر همه‌ی اندیشمندان جهان اسلام بسیج شوند و در مورد آن و ابعاد عملی و کاربردی، نتایج و ثمرات آن برای مسلمانان و بشریت کتاب بنویسند باز هم نخواهند توانست حق مطلب را به جای آورده و ادا کنند.

در بخشی از کتاب نقد سخنرانی دکتر مصطفی ملکیان می‌خوانیم:

امروز لطف خداوند کریم بر این گرفته است که ملت حق پرست ایران در مسیر شناخت قسط و اقامه و اجرای آن قرار گیرد. بدین ترتیب ملت بزرگ ایران به زودی سرآمد همه مسلمانان جهان و ملت‌های شرک زده غرب و شرق قرار خواهد گرفت. با توجه به این که اسلام واقعی با هر گونه ملی گرایی به شدت مخالف است قصد نداشته و ندارم مقاله‌ام رنگ ملی گرایی بگیرد. اما با توجه به این که سخنرانی دکتر ملکیان  در پاسخ به این پرسش مطرح می‌گردد که چرا هیچ اجماعی درباره چیستی و  کجایی ایران وجود ندارد؟ پس یک قسمت از این مقاله به این موضوع اختصاص داده شد تا هم دینم را به این ملت اداء کرده باشم و هم از افتادن اندیشمندان به یک دور باطل ایران پرستی – ایران ستیزی جلوگیری کرده باشم.

امروز اعتقاد راسخ دارم که ملت ایران مورد توجه حق تعالا ست و باید این ملت حق پرست این لطف الاهی و توجه خاص را درک کند و رفتار و عملکرد خود را هر چه زودتر اصلاح نماید تا هم به سرآمدی معنوی و قرآنی و برتری الاهی دست یابد و هم بتواند به اقتصاد احد، رحمت بی منتهای الاهی و خیر و برکت و نعمات بی شمار دست یابد و هم همه ملل مسلمان و بشریت را از شر شیاطین و اهریمنان نجات بخشد، شیاطین پول پرست، خودپرست و قدرت پرست. این لطف و توجه خاص قطعاً شامل هر ملتی نخواهد شد. ‌ای ملت حق شناس، بیدار و هوشیار شوید!

کلمات کلیدی: مقالات مصطفی ملکیان، نقد مصطفی ملکیان، نظرات مصطفی ملکیان، کتابهای پیشنهادی مصطفی ملکیان، ریشه شناسی قسط، مصطفی ملکیان pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.