دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تعریف سئوی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری و تفاوت آن‌ها با یکدیگر

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تعریف سئوی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری و تفاوت آن‌ها با یکدیگر

کتاب تعریف سئوی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری و تفاوت آن‌ها با یکدیگر نوشته‌ی مهران منصوری فر، به معرفی و توصیف دنیای پیچیده‌ی سئو می‌پردازد.

آیا تا به حال چیزی راجع به سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و یا سئوی کلاه خاکستری شنیده‌اید؟ آیا می‌دانید این عناوین چه مفهومی دارند؟ سئو دنیای گسترده‌ای دارد و مباحث و مفاهیم متعددی در آن وجود دارند. یکی از این مباحث، مفاهیم موسوم به سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و یا سئوی کلاه خاکستری است. در این کتاب به توصیف این موارد پرداخته و ویژگی هرکدام را ذکر شده است. همچنین در ادامه تفاوت اصلی این گزینه‌ها و در نهایت، راه و روش‌هایی که بتوان به خوبی با این موارد هم قدم شد بیان می‌شود.

در بخشی از کتاب تعریف سئوی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری و تفاوت آن‌ها با یکدیگر می‌خوانیم:

سئوی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری چه مفهومی دارند؟
به عنوان تعریف اولیه و بنیادی این مبحث، باید گفت که سئو دارای تکنیک‌ها و روش‌های پیاده‌سازی متفاوتی است. بدیهی‌ست که برخی از این تکنیک‌ها استاندارد و پیشنهادی بوده و برخی دیگر که منحصراً توسط افراد حرفه‌ای به کار گرفته می‌شوند، ریسکی و خطرناک هستند. نوع و دسته‌بندی این تکنیک‌ها با عناوین سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری شناخته می‌شوند. 

این مسائل به صورت تخصصی و انحصاری به روش‌های گوناگون برای کسب رتبه در موتورهای جستجو می‌پردازند که برخی از آن‌ها قانونی و برخی دیگر غیرقانونی و شامل جریمه‌های گوگل هستند. همچنین این تکنیک‌ها در بازخوردهای کاربران نیز تأثیر مستقیم می‌گذارند. با ما همراه باشید تا در ادامه بتوانید با توضیحات جامع و مجزا برای هرکدام از این موارد، درک مناسبی از این مبحث سئو پیدا کنید. 

سئوی کلاه سفید (White Hat SEO) 
سئوی کلاه سفید مجموعه تکنیک‌های استاندارد و اصولی در بحث سئو هستند که تمرکز اصلی آن‌ها بر روی جذب هدفمند و واقعی کاربران در بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت ممکن است. با این تعریف ساده می‌توان دریافت که سئوی کلاه سفید بهترین نوع سئو می‌باشد که در نتیجه آن، شما به عنوان یک صاحب سایت به صورت همزمان رضایت مخاطبین و همچنین رضایت موتورهای جستجو را جلب کرده‌اید. اما همانطور که قبلاً هم گفتیم، کسب رضایت کاربران به صورت خودکار به منزله کسب رضایت موتورهای جستجو نیز است.

کلمات کلیدی: آموزش رایگان سئو، آموزش سئو pdf، دانلود رایگان کتاب سئو، تکنیک های سئو کلاه سفید، سئو کلاه سفید و سیاه، تکنیک های کلاه سیاه، آموزش سئو کلاه سفید، روش های سئو کلاه خاکستری، انتخاب کلمات کلیدی سئو، سئو سایت، سئو تخصصی سایت، خدمات سئو، seo، آموزش بهینه سازی سایت، بالا بردن رنک سایت، سئو، آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی، آموزش سئو، روش های سئو، سئو و بهینه سازی سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.