دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب غریبه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب غریبه

کتاب غریبه اثر وحید فخرائی، داستان زندگی شخصی به نام آزاد است که برای رهایی از مشکلات زندگی، درد و دل‌هایش را با خدا در یک دفتر می‌نویسد و همین امر سبب می‌شود که به هدف‌های بزرگی فکر کند و در جهت رسیدن به آن‌ها تلاش کند.

در بخشی از کتاب غریبه می‌خوانیم:

مجری به مهندس گفت چرا شما ادعا می‌کنی که درد و رنج مردم، درد و رنج شماست؟
مهندس گفت: این دنیا به هیچ‌کس رحم نمیکند و همه‌ی ما یک روز خواهیم مرد. برخی از انسان‌ها به دلیل بیماری می‌میرند و برخی از انسان‌ها به دلیل پیروی از حقیقت می‌میرند. آنچه که برای همه‌ی انسان‌ها مشترک است مرگ است اما آنچه که بین انسان‌ها تفاوت ایجاد می‌کند نوع مرگ و علت مرگ است. برای من با ارزش است که علت مرگم دنبال کردن حقیقتی باشد که منجر به آزادی و عدالت در جامعه شود.

مجری از مهندس پرسید تعریف شما از عدالت چیست؟ برخی از مردم فقیر به دنیا می‌آیند و برخی ثروتمند زاده شدند، طبیعت دنیا همین است. همیشه فقر، بیماری و درگیری بین قدرتمندان بوده است. عدالت در دنیا تنها یک شعار است.
مهندس گفت: حرف شما درست است برخی از مردم فقیر به دنیا می‌آیند اما اینکه فقیر از دنیا بروند باید به دست خودشان باشد نه به دست محیط و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند. عدالت در جامعه فقر را از بین نمی‌برد بلکه به انسان‌ها اختیار میدهد تا خودشان نوع زندگی‌شان را انتخاب کنند.

کلمات کلیدی: داستان ایرانی، داستان های ایرانی، داستان فارسی، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، دانلود داستان، داستان، داستان انگیزشی عالی، داستانهای کوتاه موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.