دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 15 پروژه که می‌تواند مانع آلودگی هوا در سراسر جهان شود

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 15 پروژه که می‌تواند مانع آلودگی هوا در سراسر جهان شود

کتاب 15 پروژه که می‌تواند مانع آلودگی هوا در سراسر جهان شود به بررسی مقالاتی که می‌توانند تأثیر چشمگیری در هوای پاک داشته باشند، می‌پردازد.

این روزها آلودگی هوا، در کشورهای جهان اول نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است و این مهم به لطف پروژه‌های نوآورانه‌ی جهانی است. آلودگی هوا در سراسر جهان خطری جدی محسوب می‌گردد. شهرک‌ها و شهرها با پدیده‌ی اسماگ (smog) و انتشارات خطرناک ناشی از آلاینده‌ها محصور شده‌اند که به محیط زیست و سلامت موجودات زنده آسیب می‌رساند.

در بخشی از کتاب 15 پروژه که می‌تواند مانع آلودگی هوا در سراسر جهان شود می‌خوانیم:

یکی از بهترین ابزارهای مبارزه با آلودگی هوا، آموزش است. با آموزش دادن مردم، در زمینه‌ی اهمیت هوای پاک، آنچه که آن‌ها می‌توانند برای کاهش انتشار آلودگی انجام دهند و چگونگی آگاهی از کیفیت هوا در منطقه‌ی خود، می‌توان با مشکل آلودگی بهتر روبه رو شده و برای حل آن تمهیداتی در نظر گرفت.

در انگستان، در شهرهایی مانند لندن، آلودگی هوا نگرانی بزرگی محسوب می‌شود. دوستان زمین یک موسسه‌ی خیریه‌ی زیست محیطی در انگلستان می‌باشد که کیت‌های آزمایشی را برای شهروندان تأمین می‌کند، به طوری که شهروندان می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت هوای منطقه خود داشته باشند. کیت‌ها شامل یک لوله‌ی نظارت و دفترچه‌ی راهنمای آسان است، به طوری که شهروندان نگران می‌توانند پاسخ دقیق در مورد هوایی که در آن تنفس می‌کنند را دریافت نمایند.

کلمات کلیدی: آلودگی هوا چیست pdf، مقاله آلودگی هوا pdf، دانلود رایگان مقاله آلودگی هوا، راه های پیشگیری از آلودگی هوا، راه های مقابله با آلودگی هوا، روش های کنترل آلودگی هوا، آلودگی هوا چیست، تحقیق در مورد آلودگی هوا، منابع الودگی هوا، عوامل انسانی آلودگی هوا، مقاله کوتاه درباره آلودگی هوا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.