دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب استاندارد تجهیز و توسعه بیمارستان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب استاندارد تجهیز و توسعه بیمارستان

کتاب استاندارد تجهیز و توسعه بیمارستان نوشته‌ی محمدرضا سرایی، مرجعی کامل با رویکردی تخصصی برای مسئولین و کارشناسان معاونت‌های درمان، غذا، دارو، ادارات تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و جامعه‌ی مهندسی پزشکی کشور شامل دانشجویان، دانش‌پژوهان، اساتید و غیره است.

در بخشی از کتاب استاندارد تجهیز و توسعه بیمارستان می‌خوانیم:

بیمارستان به عنوان یک مرکز سلامت که از هزینه‌ها و درآمدهای تشخیصی و درمانی برخوردار است، بایستی حوزه مدیریت بیمارستان برنامه ریزی و پیش بینی مدبّرانه جهت ایجاد تعادل و حصول سود مضاعف داشته باشد. در این راستا واحد تجهیزات پزشکی بیمارستان وظیفه دارد با همکاری واحدهای مربوطه، شاخص‌های تخصّصی را در حوزه تجهیزات پزشکی کارشناسی اقتصادی و فنّی نماید. 

ضمنا نیاز به دقت و اعمال نظر دقیق و تخصّصی در خصوص پارامترهای خرید تجهیزات پزشکی، این واحد را به عنوان یک واحد موثر در کمیته تامین بیمارستان مطرح می‌نماید. فرآیند کارشناسی تخصصی تجهیزات پزشکی خود موضوعی وسیع است که در بحث این کتاب نمی‌گنجد اما به صورت کلی جهت تامین تجهیزات پزشکی بایستی پس از نیازسنجی، اولویت سنجی، اقتصادسنجی، اعتبارسنجی، ظرفیت سنجی به مقایسه مشخصات پایه دستگاه، مشخصات اصلی دستگاه، مشخصات فنّی و بازرگانی شرکت فروشنده، حسن شهرت، رضایت مندی و پارامترهای زیاد دیگری پرداخته شود.

کلمات کلیدی: تجهیزات پزشکی، معرفی تجهیزات پزشکی، بیمارستان، بخش های بیمارستان، لیست استاندارد تجهیزات پزشکی، دانلود کتاب تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، محمدرضا سرایی، بیمارستان های ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.