دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پسران آسمان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پسران آسمان

کتاب پسران آسمان به صورت کامل و با بیانی دلنشین به معرفی احکام فقهی و دینی برای پسران می‌پردازد.

در بخشی از کتاب پسران آسمان می‌خوانیم:

یک چیز خیلی بدی مد شده. اینکه می‌دانیم بعضی کارها از نظر دین اسلام «حرام» است. اما خیلی کوچک حساب‌شان می‌کنیم و مثلا می‌گوییم: «من نمازم هیچوقت ترک نمی‌شه، حالا به خاطر چند لاخ ریش خدا منو جهنم نمی‌فرسته». یا اینکه «یه شب که هزار شب نمی‌شه و از این جور توجیه‌های بی‌سر‌و‌ته.»

این‌طور حرف‌های بی‌اهمیت، نشان دادن معصیت است. بله، خدا کریم و بخشنده است. ما باید همیشه به خدا امیدوار باشیم. اما این که ما جسارت کنیم و هر کاری می‌خواهیم بکنیم و بگوییم خدا می‌بخشد، کلاه گذاشتن سر خود است.

حضرت علی (ع) می‌فرمایند: بدترین و شدیدترین گناه، گناهی است که انجام دهنده‌اش آن را کوچک بداند. مثلا بعضی‌ها نامحرم‌ها را درجه‌بندی می‌کنند. نامحرم‌های غریبه را خیلی نامحرم می‌دانند و نامحرم‌های فامیل و آشنا را یک ذره نامحرم می‌دانند. در حالی که همه نامحرم‌ها به یک اندازه نامحرمند. کوچک شمردن گناه، وسوسه شیطان است.

کلمات کلیدی: احکام پسران، دانلود احکام پسران، احکام نوجوانان ویژه پسران، دانلود کتاب احکام پسران آفتاب، احکام اسلام پسران، احکام نوجوانان پسر، احکام پوشش مردان، حکم شرعی پوشش مردان، پوشش مردان در اسلام، احکام شرعی پسران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.