دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قدرت هوش اجتماعی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قدرت هوش اجتماعی

کتاب قدرت هوش اجتماعی نوشته‌ی تونی بازان از ﭘﺮ‌ﻓﺮوش‌ترﯾﻦ ﮐﺘﺎب‌ها در زﻣﯿﻨﻪ رواﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ارﺗﺒﺎﻃﺎت و ﺑﻬﺒﻮد ﺗﻌﺎﻣﻼت اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ اﺳﺖ که توسط امیر نصر گردآوری و خلاصه شده است.

آنتونی پیتر بوزان (تونی بوزان) (Tony Buzan) نویسنده و مشاور آموزشی است. او از بنیانگذاران و ارائه کنندگان تکنیک‌های نقشه‌برداری ذهنی است. بوزان مدعی است که با ورزشکاران المپیک، دانشگاه‌ها، بچه‌ها در همه سنین و اشخاص برجسته و مشهور کار کرده تا به آن‌ها یاد دهد که چگونه استفاده از قدرت ذهنی‌شان را افزایش دهند.

در بخشی از کتاب قدرت هوش اجتماعی (The Power of Social Intelligence: 10 Ways to Tap Into Your Social Genius) می‌خوانیم:

پس از آن شروع به گشتن به‌دنبال آدم‌هایی در اطرافم کردم که از نظر اجتماعی موفق بودند و با مشاهده آن‌ها دریافتم که آن‌ها کارهایی را انجام می‌دهند که کاملا برای من بیگانه است. مشهورترین و خوشحال‌ترین مردم کسانی بودند که همیشه لبخند می‌زدند، می‌خندیدند و جوک می‌گفتند. آن‌ها بسیار خوش رفتار و گشاده رو بودند. در رابطه با دیگران با ملاحظه بودند همچنین از بحث و جدل دوری می‌کردند. در مقایسه رفتار آن‌ها با خودم متوجه شدم که آن‌ها همیشه و بیشتر از من راحت بودند، اعتماد به‌نفس بیشتری داشتند و در جذب کردن دوستی و محبت دیگران از من موفق‌تر بودند.

با شناخت و قبول این تفاوت‌ها که بین رفتارم با آن‌ها وجود داشت، کم کم امیدهایی در دلم زنده شد و متوجه شدم که من هم می‌توانم شروع به گسترش هوش اجتماعیم کنم. برای موفق شدن در گرداب فعل و انفعالات زندگی و تعاملات اجتماعی روزمره، بسیار مهم است که ریزه کاری‌های این هوش خارق‌العاده را بشناسید و درک کنید تا بتوانید به مرور بر آن‌ها تسلط پیدا کنید. این نه تنها برای خودتان بلکه برای اطرافیان‌تان نیز سودمند است. در یک تحقیق علمی که توسط "شلدون کوهن" روانشناس دانشگاه "ملون کارنگی" صورت گرفت نشان داده شد؛ کسانی که روابط اجتماعی بیشتر و موفق‌تری دارند، بدن‌شان از سیستم ایمنی قوی‌تری برخوردار است و کمتر به بیماری‌های مسری مبتلا می‌شوند.

کلمات کلیدی: قدرت هوش اجتماعی، دانلود رایگان کتاب قدرت هوش اجتماعی تونی بوزان، دانلود کتاب قدرت هوش اجتماعی، هوش اجتماعی pdf، دانلود رایگان کتاب هوش اجتماعی، هوش اجتماعی مقاله، The Power of Social Intelligence، 10 Ways to Tap Into Your Social Genius، هوش اجتماعی مقاله، Tony Buzan، کتاب هوش اجتماعی، تعریف هوش اجتماعی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.