دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راز محبوبیت و جاودانگی امام حسین (ع)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راز محبوبیت و جاودانگی امام حسین (ع)

کتاب راز محبوبیت و جاودانگی امام حسین (ع) نوشته‌ی محمد مهدی ماندگاری، ره توشه‌ای است فراگیر و فشرده در نمایش کارزار حق و باطل، شراره عشق حق است که بر جان عاشقان حسین (ع) می‌ریزد و سعی دارد تا تابش حق را در اندیشه‌ها مجسم کند.

محرم، ماه یادگیری رسم دین‌داری و آیین وفاداری است و عاشورا، روز دادن آنچه هست برای ایجاد آنچه باید باشد، روز محرم شدن در حرم حرم است! روز استقامت در دین، به بلندای «صراط مستقیم». محرم و صفر مسلمانان واقعی را معرفی کرد و نقاب از چهره‌ها برداشت و آسمان در یادآوری داغ مصیبت حسین (ع) چهل روز بارشی جز خون نداشت.

هنوز هم حسرت عطش خاندان رسول‌ (ص) در میان سینه فرات می‌جوشد و بی‌تابش می‌کند. از آن زمان که فریاد سرخ خون از گلوی عاشورا برداشت، پژواکی در قله‌های بلند اعصار و قرون در افتاد که تا آن سوی مرز ابدیت طنین افکند و در سینه سوزان عاشقان ایثار و شهادت جاودانه شد. آری! پنجره‌ها را باید گشود و نفس‌ها را به فریاد بدل کرد تا سکوت کفر، خط سرخ عاشورا را در خود نبلعد؛ امروز نام امام حسین (ع) را مشعل راهمان می‌کنیم تا در بی‌راهه‌های پر پیچ و خم گمراهی، گم نشویم و بدانیم که چشم حق بین و گوش حق شنو و قلب روشن، توشه عاشورائیان است.

کلمات کلیدی: شناخت امام حسین، درک امام حسین، جاودانگی امام حسین، راز جاودانگی امام حسین، عوامل جاودانگی قیام امام حسین چیست، درس های عاشورا، راز محبوبیت امام حسین، محبوبیت امام حسین،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.