دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نور مهتاب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نور مهتاب

کتاب نور مهتاب نوشته مهدی خدامیان آرانی به اثبات مقام نورانیّت فاطمه (علیها السلام) می‌پردازد.

در قسمتی از کتاب نور مهتاب می‌خوانیم:

وقتى شنیدم و خواندم که عدّه‌اى «مقام نورانیّت» تو را انکار کردند، خیلى اندوهناک شدم، این باور و عقیده شیعیان است که خدا قبل از این که جهان را بیافریند، نور تو را آفرید. هنوز ماه و خورشید و زمین خلق نشده بود، ولى نور تو در عرش خدا جاى داشت.

تو در آنجا خدا را به یگانگى یاد مى‌کردى. خدا تو را از نور عظمت خلق کرد. این مقام نورانیّت توست. چرا عدّه‌اى این مقام تو را انکار کرده‌اند و سخنان ناروا گفته‌اند؟

در این دنیاى پرهیاهو، هر کسى را که مى‌بینم دلش از چیزى به درد مى‌آید و غصّه آن را دارد، غصّه من این است که چرا سخنان ناروا درباره تو گفته‌اند؟ چرا عدّه‌اى این سخنان را در فضاى مجازى پخش مى‌کنند؟ به راستى آنان به دنبال چه هستند؟

بانوى من! دین من، چیزى جز دوستى شما و دشمنى با دشمنان شما نیست. این را آموخته‌ام که معرفت شما، بزرگ‌ترین آموزه دین است. هرگز باور نمى‌کردم کسى که به خیال خود از دانشمندان شیعه است (و عمامه سیاه بر سر دارد)، این گونه مقام نورانیّت شما را انکار کند و سپس عدّه‌اى هم آن سخنان را در مقیاس وسیع منتشر کنند؟!

کلمات کلیدی: نورانیت حضرت زهرا، حضرت فاطمه، حضرت زهرا، مظلومیت حضرت زهرا، دهه فاطمیه، اهل البیت، مقام حضرت زهرا، مظلومیت حضرت فاطمه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.