دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روز هجوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روز هجوم

کتاب روز هجوم اثر مهدی خدامیان آرانی به بررسى زمان هجوم به خانه حضرت فاطمه (علیها السلام) و شهادت حضرت محسن (علیه السلام) می‌پردازد.

شیعه از زمانى که خود را شناخته، غم بزرگى در وجودش احساس کرده است، غمى که پایانش جز با ظهور حضرت مهدى (علیه السلام) نیست، شیعه نمى‌تواند از یاد ببرد که چگونه عدّه‌اى بر خانه حضرت فاطمه (علیها السلام) هجوم بردند، در آنجا آتش افروختند به دختر پیامبر ستم روا داشتند و حضرت محسن (علیه السلام) را به شهادت رساندند.

خدا به خیلى‌ها محبّت حضرت فاطمه (علیها السلام) را ارزانى داشته است، آنان هر سال در هفته اوّل ربیع الأول آن حوادث را به یاد مى‌آورند و براى حضرت محسن (علیه السلام) مجلس عزا مى‌گیرند چرا که بر این باورند حضرت محسن (علیه السلام) یکى از سندهاى مظلومیّت اهل بیت (علیهم السلام) است.

مدّتى پیش، دیدگاه دیگرى در این موضوع مطرح شد، آن دیدگاه چنین مى‌گفت: «حادثه هجوم به خانه حضرت فاطمه (علیها السلام) و شهادت محسن (علیه السلام) حدود 75 روز بعد از رحلت پیامبر روى داده است».

کسى که مطالعات تاریخى داشته باشد مى‌داند آن دیدگاه صحیح نیست و شواهد تاریخى آن را تأیید نمى‌کند، ولى همه مردم که کتاب‌هاى تاریخى را نخوانده‌اند، براى همین براى بعضى از افراد سؤالاتى پیش آمد.

کلمات کلیدی: حضرت فاطمه، حضرت زهرا، مظلومیت حضرت زهرا، داستان شهادت زهرا، روز شهادت حضرت فاطمه، شهادت حضرت زهرا، شهادت حضرت فاطمه، مظلومیت حضرت فاطمه، شهادت حضرت محسن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.