دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فاجعه در کمین شهروندان تهران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فاجعه در کمین شهروندان تهران

کتاب فاجعه در کمین شهروندان تهران نوشته بابک وزیری در مورد مهمان ناخوانده‎‌ای است که حتماً درباره‌شان شنیده‌اید، مگس‌های سفید! گردهای سرگردان سفیدرنگ ریزی که این روزها هنگام گذر از خیابان‌های مرکز شهر تهران چون طالقانی و کریم‌خان و... بر سر و لباس می‌نشینند و اگر کمی بی‌دقتی کنی وارد چشم و دهان می‌شوند. انگار تمامی ندارند. از پنجره‌ها به داخل هجوم می‌آورند و خلاصه اسباب آزار جماعتی بزرگ از ساکنان پایتخت شده‌اند.

آن‌طور که از گوشه و کنار خبر می‌رسد در خیلی از مناطق جنوب غرب و مرکزی شهر گسترده شده‌اند و روزبه‌روز نیز بر تعداد و گستردگی‌شان افزوده می‌شود. این آفت در شهر‌های دیگر هم کم‌وبیش دیده شده‌است. گویی آنچه تابه‌حال برای محدود کردن و از بین ‌بردنشان به‌کار برده‌شده کارساز نبوده و این گردهای ریز جدید، حالاحالاها پابه‌پای ریزگردهای دیگر خودنمایی خواهند کرد. ببینیم این موجودات چیستند و چگونه باید با آن‌ها مقابله کرد.

کلمات کلیدی: مگس سفید، مگس سفید چیست، مضرات مگس سفید، مگس سفید در شهر تهران، حشره ریز سفید درتهران، علت شیوع مگس سفید در تهران، دلایل حضور مگس سفید در تهران، دلایل هجوم مگس سفید به تهران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.