دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اعدامی ناشناس شماره ی دوازده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اعدامی ناشناس شماره ی دوازده

کتاب اعدامی نا‌شناس شمارهٔ دوازده نوشته گراسیا مورالِس است.

اعدام‌های دسته جمعی، گورهای بی‌نشان و پیگیریِ تاریخیِ هویتِ افرادی که در برهه‌ای از تاریخ جان و هستی خود را در جوخه‌های مرگ از دست داده‌اند، مختص به زمان و مکانِ خاص نیست. گراسیا مورالِس نمایش نامه نویسِ برجستهٔ اسپانیایی در نمایشنامهٔ اعدامیِ ناشناسِ شمارهٔ دوازده به زیبایی گذشتهٔ تلخی را با هنر نابِ خود باز تکرار می‌کند که می‌تواند در هر خطه‌ای از این کره خاکی که بر آن سرکوب و اعدام حاکم است روی داده باشد.

کلمات کلیدی: دانلود نمایشنامه، دانلود کتاب اعدامی ناشناس شماره ی دوازده، دانلود رایگان کتاب اعدامی ناشناس شماره‌ی دوازده، دانلود نمایشنامه اعدامی ناشناس شماره ی دوازده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.