دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کمیک Flash-Rebirth - قسمت سوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کمیک Flash-Rebirth - قسمت سوم

Flash یا صاعقه شخصیت کمیک دنیای دی سی است که در سال ۱۹۴۰ رونمایی شد.

ازتوانایی های این شخصیت می توان به انجام حرکات با سرعت بسیار بالا، عکس العمل های ابر انسانی نقض قوانین فیزیک اشاره کرد. اولین صاعقه جی گریک بوده است.

هم چنین در سال۱۸۵۶ هم بری آلن به صاعقه تبدیل شد و توانست از نیروهای فرا انسانی استفاده کند. از دیگر کسانی که چنین قدرتی دارند می توان به والی وست(یا ولی وست) و بارت آلن اشاره کرد که هردو به نام بچه صاعقه شناخته می شوند.
پیشینه شخصیت ها
جی گریک

او که یک دانشجو در سال ۱۹۳۸ بود. در آزمایشگاه بر اثر استنشاق بخار آب سنگین به خواب می رود و هنگام بیدار شدن متوجه می شود که می تواند با سرعت زیاد بدود و به سرعت عکس العمل نشان دهد. او پس از یک دوره کوتاه در تیم فوتبال بودن، تصمیم گرفت به جنگ با جنایات برود. به همین دلیل لباسی قرمز با نقش صاعقه و یک کلاه فلزی پوشید و با چنین ظاهری کارش را ادامه داد. او بدون استفاده از هر گونه ماسکی خودش ناشناس می کرده است. هنگام عکس برداری ها و در جمع های عمومی با لرزش سریع صورت خود، باعث می شد که تمام عکس هایی که از او گرفته می شود، تار بیفتد.
بری آلن

بری آلن (صاعقه) پلیسی است که همه به حاطر سرعت کم و دیر رسیدن سر قرارهایش از او انتقاد میکنند. روزی درحال کار، صاعقه ای به شیشه مواد شیمیایی میخورد و مواد داخل آن روی او می ریزد و پس از آن همان قدرت های جی گریک را می گیرد.
او لباس هایش را در حلقه ای مخصوص برای استفاده ساده تر فشرده می کند.

الن در سال ۱۹۸۵ خود را فدا می کند تا دنیا حفظ شود. به مدت ۲۰ سال مردم خیال می کردند که او مرده است اما در سال ۲۰۰۹ در Flash: Rebirth به دنیا برمیگردد و در جریان ماجراهای جدید قرار می گیرد.
والی وست

او برادر زاده آیریس همسر بری آلن است. او در ده سالگی شاهد تصادفی بوده که باعث تکرار اتفاقی که برای بری آلن در آزمایشگاهش افتاد می شود. پس از اینکه او به مواد شیمیایی الکتریسته دار آغشته می شود قدرت شوهرخاله اش را می گیرد. پس از آن به عنوان جنگنده با جنایات همراه بری کار می کند و به بچه صاعقه معروف می شود.

بارت آلن

بارت آلن نوه بری آلن و آیریس است و دارای مشکل رشد سریع بوده. لذا برای ایجاد رشد نرمال او را در ماشین واقعیت مجازی نگهداری می کردند. تا اینکه آیریس او را به زمان والی وست برده تا شاید او بتواند کمکش کند. با کمک والی، بارت به رشد عادی برگشته و به  impulse (ضربت) معروف می شود. بعد از چند سال او هم لباس بچه را می پوشد.

بارت در Flash: Rebirth به گذشته برگشته و نقش بزرگی را بازی می کند.
صاعقه: تولدی دیگر

در این مجموعه ۶ جلدی که در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است، خبر بازگشت بری آلن به مردم می رسد و همه برای استقبال از او به سنترال سیتی می روند. ماجراهای این مجموعه در مورد بارت (یا برت) و شیادان(یاغیان) که در نیروی سرعت زندانی شده  و قصد آزادی دارند می باشد. هم چنین در این مجموعه درمورد چگونگی آزاد شدن بارت و بازگشتن او و ماموریت های جدید او اطلاعاتی به دست می آوریم.

ترجمه این کار توسط احسان موسوی و محمد کولیوند انجام شده است.

کلمات کلیدی: دانلود کمیک Flash Rebirth pdf، کمیک تصویری، بخش سوم کمیک Flash Rebirth، کمیک Flash Rebirth،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.