دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه به سخن آمدیم

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه به سخن آمدیم

(لینک دانلود به درخواست نویسنده حذف شده است.)

کتابچه (چگونه به سخن آمدیم) از مجموعه کتابچه هاییست که نویسنده در باب برخی از مسائل بحث برانگیز در محافل علمی انتشار نمود. وی بصورت مختصر نگاهی انداخته به موضوع چگونگی پیدایش زبان و اینکه آیا زبان بر بشر وحی شده است یا اینکه بصورت اکتسابی آن را به کف آورده.

از دیگر آثار ایشان می توان کتاب (سراب)، (خشونت مسلمامی، عطوفت قرآن)، (در آمدی بر شبهات پیرامون اسلام و قرآن و پاسخ به آنها) ، رمان (دلنیا) و کتاب (معمای غزالی) را نام برد که در دست تالیف است. همچنین چندین مقاله دیگر که میی  توان در وبلاگ ایشان آن ها را مشاهده کنید.

ادریس محمدی، نویسنده و مولف، پزوهشگر مسائل جهان عرب نوشته است، حاوی مقدمه ای انتقادی از وضعیت مسلمانان امروز است.

کلمات کلیدی: سخن گفتن، یادگیری زبان،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.