دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نقش قدرت های بزرگ منطقه در آینده قدرت در غرب آسیای قرن 21

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نقش قدرت های بزرگ منطقه در آینده قدرت در غرب آسیای قرن 21

نقش قدرت های بزرگ منطقه (ایران، عربستان، ترکیه) در آینده قدرت در غرب آسیای قرن 21

از دیرباز منطقه غرب آسیا در کشمکش بحران های جهانی نقشی پررنگ داشته است که این نقش از قدیم الایام تاکنون پای برجا مانده است. نکته قابل توجه در رابطه با این موضوع نقش قدرت های بزرگ منطقه همچون کشورهای ایران، عربستان و ترکیه است که هرکدام برآیند تا با اعمال نفوذ خود در کشورهای دیگر، خود را به قدرت برتر (نظامی، اقتصادی و....) منطقه غرب آسیا بدل سازند. ازاین رو در تحقیق حاضر با استفاده از روش تحلیلی توصیفی نقش هرکدام از قدرت های مذکور بر آینده قدرت در غرب آسیا قرن بیست ویکم
های پادشاهی بررسی می گردد. نتایج حاکی از آن است که برخی از نظام ازجمله عربستان به دنبال واگرایی و نیز رقابت بر سر موضوع خلیج فارس با کشور ایران می باشند.

کلمات کلیدی: سیاست ایران، قدرت های بزرگ در خاورمیانه، نظریه واقع گرایان، قدرت های بزرگ آسیا، آسیای قرن 21،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.