دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش نرم افزار Msimit Sun Calendar v1.1.6

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش نرم افزار Msimit Sun Calendar v1.1.6

نرم افزارهای زیادی در این زمینه توسط هموطنانمان ساخته و ارائه شده اما برخی از آنها بسیار سنگین و پرحجم هستند هر چند که نرم افزارهایی نسبتا کامل اند. اما Msimit Sun Calendar v1.1.6 هرچند که از نسخه های اولیه اینگونه نرم افزارها می باشد با امکانات
مناسبی که در آن گنجانده شده و همینطور حجم کمی که از حافظه RAM اشغال میکند می تواند برای بسیاری از کارهای ما و یا  استفاده های روزانه مان چاره ساز باشد.

در هنگام بالا آمدن ویندوز، تعداد و حجم نرم افزارهایی که در هنگام استارتاپ به همراه ویندوز بالا می آیند در میزان سبک بالا آمدن یا بلعکس سنگین بالا آمدن ویندوز نقش مهم و بسزایی دارند که یکی از مزایای نرم افزار Msimit Sun Calendar را میتوان به کم حجم بودن آن در هنگام لود ویندوز اشاره کرد.

کلمات کلیدی: آموزش Msimit Sun Calendar، نرم افزار Msimit Sun Calendar، تقویم شمسی، آموزش نصب تقویم شمسی، تقویم شمسی برای ویندوز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.