دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قبیله عشق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قبیله عشق

این کتاب خلاصه ای است از شکوه و اقتدار ایل قشقایی که به زبان ادبی به تاریخ و فرهنگ و آداب و رسوم ایل قشقایی پرداخته است.

قشقایی همیشه نمادی از ساده زیستی و محبت بوده است. زندگی سخت و دشوار آنان فداکاری و دوست داشتن را به آنها آموخته است . عشق به یکدیگر را به طور واقعی می توان در میان مردمان ایل بزرگ قشقایی به نظاره نشست. زندگی پر از تلاش و محبت آنان می تواند الگویی باشد برای دیگر انسان ها تا آن ها طعم واقعی زندگی را بچشند. صلابت و بزرگی در میان این ایل به خوبی دیده می شود.
این کتاب هدیه ی ناچیزی است به تمام قشقایی های بزرگی که نام قشقایی را تا ابد زنده نگه خواهند داشت.

کلمات کلیدی: ایل قشقایی، فرهنگ ایل قشاقایی، فرهنگ شناسی، اقوام در ایران، مردم ایران، ایران شناسی، زندگی در ایل، ایل نشینی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.