دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پیک نیک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پیک نیک

نمایشنامه‌ی پیک نیک برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر سال 1953 داستان مرد جوانی ولگردی به نام هال است که وارد شهری کوچک در ایالت تگزاس می‌شود. او که به دنبال کار آمده با دختر زیبایی به نام مَح روبه‌رو می‌شود و عاشقش می‌شود...
پیک نیک ترجمه شد نه فقط  به خاطر جایزه ی پولیتزری که در سال ١٩۵٣ برنده شده، چون صدایش از دورانی بسیار دور می آید (شاید پنجاه سال قبل)، ولی همچنان خوش آوا و رساست. این نمایشنامه متعلق به دورانی است که نویسنده های آمریکا تحت تأثیر یک نسل قبل از خودشان یعنی تورنتن وایلر و یوجین اونیل بودند و از طرف دیگری صدای نسل تازه شان یعنی تنسی ویلیامز و آرتور میلر تازه داشت به گوش می رسید. نمایشنامه ی آقای ویلیام اینگ درست جایی مابین این اسامی واقع شده است. جایی که متأسفانه به خاطر وجود همین اسامی شاید سخت تر و کمتر دیده شد. در عین حال حاکمیت هالیوود در آن زمان باز نمی گذاشت به نمایشنامه هایی پرداخته شود که بیشتر سویه ی اجتماعی دارد و سعی دارد حرفی درباره ی جوانان کشورش بزند. چون سویه ی اجتماعی به بهترین شکل نمادش آرتور میلر بود و حرف درباره ی آدم های جوان دوران را هم تنسی ویلیامز میزد.

کلمات کلیدی: نمایش کوتاه، تئاتر، دانلود ترجمه نمایشنامه، نمایشنامه خارجی، نمایشنامه معروف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.