دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اصول منشی گری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اصول منشی گری

منشی کلمه ی قدرتمدی است. مثلا در آمریکا عبارت LSecretary State به معنای وزیر است. بنابر این هر منشی که در یک وزارتخانه کار میکند، یک وزیر (منشی) رئیس کل دولت است. بنابر این منشی گری تخصصی است که دارای شأن و منزلت اجتماعی بالایی می باشد.
پزشکی که مریضانش را شفا میدهد پزشک خوبی است و برعکس. این مثال ساده در مورد یک منشی نیز صدق میکند. اگر منشی در کنار رئیس خود بتواند به مشتری ها کمک کند، او نیز یک منشی خوب است و اگر از عهدهء این کار برنیاید که هیچ.

یک فرد برای منشی شدن، تحصیلات پایه ای و مهارت های خاصی را فرا میگیرد. اما هر چه که میگذرد او در حین کار، مهارت ها و توانایی هایش را توسعه و بهبود میدهد تا این که به یک منشی حرفه ای تبدیل میشود.

کلمات کلیدی: منشی، آموزش منشی گری، منشی خوب، وظایف منشی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.