دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تا به اقیانوس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تا به اقیانوس

هدف از ارائه ی این نکته های ادبی و عرفانی، آشنایی خوانندگان عزیز از زاویه ای متفاوت با مفاهیم عرفانی و ادبی می باشد و نویسنده هیچ ادعایی در حوزه ی عرفان و ادبیات ندارد، چرا که به اعتقاد او، همه ی ما در یک زنجیره ی آگاهی به هم پیوسته ایم که اگر هر کدام از این ذرات آگاهی (روح ها) بتوانند خود را در مسیر تکامل به بالا بکشند این سیر صعودی بر دیگران نیز اثر مثبت خواهد گذاشت، چرا که افزایش آگاهی یک روح در جامعه، باعث افزایش آگاهی عمومی خواهد شد، هر چند میزان این افزایش ناچیز و جزئی باشد.
کتاب شامل 104 نکته ادبی و عرفانی است که برخی از این نکات عبارتند از:
1- نورخواری در کلام مولوی
2- بدون سایه بودن حضرت محمد
3-اساتید کاذب و انرژی پیروان نا آگاه
4-تفاوت رویاهای اول شخص و سوم شخص
5-غیر ممکن بودن معراج با کالبد فیزیکی
6-نیروی جاذبه ی روحی در طبقات آسمانی
7-عشق؛ غایب بزرگ کتب مقدس

کلمات کلیدی: دانلود کتاب ادبی، متن ادبی، نکات ادبی، نکات عرفانی، دانلود کتاب عرفانی، وارد شدن به خواب، درباره مولوی، مثنوی معنوی، خروج از بدن، وارد شدن به خواب دیگران، بیماری های ذهن، مرگ ارادی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.