دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چراغی برای روشنی کلاس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چراغی برای روشنی کلاس

آموزش ساخت اسلاید های حرفه ی و تدریس قدرتمند با پاورپوینت
 
بیش از 300 میلیون نفر در جهان از پاورپینت استفاده می کنند
هر روز 30 میلیون سخنرانی یا تدریس با پاورپینت ارائه می شود
و حدود یک میلیون نفر همین الان در حال ارائه پاورپینت هستند
اما 60 درصد از این حجم ارائه ها غیر قابل تحمل هستند.
 
استفاده از پاورپیت برای تدریس یا سخنرانی یک مزیت بسیار خوب است. اما اگر ندانیم چگونه از آن استفاده کنیم به شدت کار ما را خراب خواهد کرد. که به اصطلاح به آن مرگ با پاورپینت می گویند. استفاده از پاورپینت مثل استفاده از چاقواست اگر دست یک آشپز یا قصاب ماهر باشد بهترین استفاده را از آن می کند ولی اگر دست یک کودک نا وارد بیافتد آن کودک هم به خودش صدمه میزند و هم به دیگران.
در این کتاب شما با علمی به نام اسلایدسازی آشنا می شوید یعنی به کمک این کتاب می توایند به راحتی اسلاید هایی حرفه ای بسازید و به خوبی ارائه دهید.
با خواندن و عمل به این کتاب مختصر مطمنن باشید تدریس و ارائه شما بهتر و حرفه ای تر خواهد شد.

کلمات کلیدی: آموزش روش تدریس، آموزش PowerPoint، آموزش ساخت اسلاید، ساخت اسلایدشو، ساخت اسلاید آموزشی، آموزش برنامه پاورپویت، آموزش نرم افزار، آموزش پاورپوینت، ساخت حرفه ای اسلاید،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.