دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF سرباز هشتاد و یکم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی سرباز هشتاد و یکم

شاید از آن رو خاطره‌نویسی را صمیمانه‌ترین نوع نوشتن دانسته‌اند که راوی خاطره خواننده را به خلوت خویش می‌خواند و او را بی هیچ چشم داشتی در تجربه تعاملات خود با زندگی که چندان هم آسان به دست نیامده شریک می‌کند. هر خاطره بخشی از زیستن ماست که گذشته را به آینده پیوند می‌زند و لحظه‌های ما را در قاب کهنه تاریخ ماندگار می‌کند.

کتاب سرباز هشتاد و یکم خاطرات تلخ و شیرین اما غالبا جذاب سربازی است که در شرح اتفاقات دوران خدمت ارتش به رشته تحریر در آمده است. نگاه نقاد، نکته‌سنج و باریک‌بین نویسنده در مجموع فضایی مثبت و خوشبینانه را تصویر می‌کند که علاوه بر ارائه تجربیات ارزنده خود اطلاعات مفیدی را درباره لغات، اصطلاحات و کنایات روزگار خدمت به خواننده عرضه می‌کند.«من سرباز هشتاد و یکم هستم و نمی‌دانم باید خوشحال باشم یا ناراحت، قدیمی‌ها به سربازی خدمت اجباری می‌گویند و همیشه خاطره‌هایی از آن دوران تعریف می‌کنند، داستان‌هایی که اغلب ما را می‌خنداند یا ترس را به جانمان می‌اندازد. البته این موضوع برای تمامی افرادی که به خدمت سربازی رفته‌اند صادق است. در سرباز‌خانه‌ها همیشه سرباز‌ها را به تر‌تیب قد در صفوف نُه در نُه به خط می‌کنند.

من سرباز هشتاد و یکم گروهان بودم و در نیروی زمینی ارتش خدمت کردم. سرباز هشتاد و یکم مجموعه خاطره های یک سرباز این کتاب دو فصل دارد. فصل اول، هشتاد و یک خاطره و نکته درباره دوران سربازی را شامل می‌شود و فصل دوم در برگیرنده مجموعه ای از لغات و اصطلاحات سربازی است.

کلمات کلیدی: خاطرات سربازی، داستان، رمان، خاطره نویسی، سرباز هشتاد و یکم، دوران خدمت ارتش، اصطلاحات سربازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.