دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF دیگر وقتی نیست

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی دیگر وقتی نیست

داستان "دیگر وقتی نیست" ماجرای زندگی ایمان جوانی 30 ساله را روایت میکند که با مشکلاتی در زندگیش دست و پنجه نرم میکند. او در مسیر زندگیش دچار انحرافاتی شده و همین مورد باعث میشود تا او غرق گناه و لذت های دنیوی شود. در جایی از مسیر زندگیش او به مشکلی عظیم بر میخورد. دیگر وقتی برای جبران و بازگشت از اشتباهاتش در زندگی این دنیا برایش وجود ندارد. او به انتهای خط رسیده است. واکنش های او به این موضوع و اتفاقاتی که برای او خواهند افتاد, محوریت و محتوای کتاب پیش رو خواهد بود. داستان "دیگر وقتی نیست" به ما خواهد فهماند, اگر کسی خودش را به خواب زده باشد, بیدار کردنش کار راحتی نخواهد بود و چه بسا ناممکن باشد. کتاب از سه فصل تشکیل شده است. گروه سنی در نظر گرفته شده با توجه به اتفاقات و نوع ادبیات به کار برده شده به طور مستقیم در برخی قسمت ها, +17 می باشد. موضوع داستان ترکیبی از مسائل اجتماعی و اتفاقاتی هیجان انگیز و تکان دهنده است. این داستان دومین قسمت از سه گانه کتب بنده می باشد. "دیگر وقتی نیست" داستانی کاملا مستقل دارد و ارتباط داستانی با کتاب "یک شروع ساده" نخواهد داشت. هر کدام از سه داستان این مجموعه سه گانه کاملا مستقل خواهند بود!

کلمات کلیدی: داستان، داستان بلند، داستان هیجانی، رمان جالب، رمان اجتماعی، رمان ایرانی، داستان زندگی، دانلود داستان هیجان انگیز، زندگی، رمان هیجان انگیز، رمان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.