دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ماجرا های کرابو کاراگاه خصوصی ابایدن: معمای برج های سه گانه ی کبوتران - فصل 1

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ماجرا های کرابو کاراگاه خصوصی ابایدن: معمای برج های سه گانه ی کبوتران - فصل 1

ابایدن، شخصیت داستانی است به نام افسانه ی ابایدن، که در ان در بدو ورودش به دنیا ، پدر و مادرش را از دست می دهد، مراسمی وجود داشته که می بایست این بچه ی بی سرپرست را می کشدند، ولی ان مراسم کامل اجرا نشده و ابایدن زنده مانده، ولی یادگاری از ان مراسم روی پیشانی ابایدن می ماند یک مثلث. این شخصیت در داستان خودش در، تلاش است تا دنیا را زیر سلطه ی خود ببرد و تا این لحظه که این داستان نوشته می شود جهان است. این پادشاه قدرتمند و مرموز خدمتکارانی را دارد که یکی از آنان ¼حکمران کرابو می باشد، کسی که جنایتکاران را پیدا و معما های جنایات را حل می کند، یک کاراگاه خصوصی که برای شخص ابایدن کار می کند. کرابو به هم ن در َدَ راه همکارش ه این ماجراها هستند که داستان از زبان هدن بیان می شود. داستان در سرزمینی خیالی اتفاق می افتد، نژاد خاصی وجود ندارد، اسم های انتخاب شده تماما در جهان وجود ندارند و مربوط به قوم و ملتی نمی شوند.

این قسمت: پادشاه خوابی عجیب دیده است که جادوگر تعبیرگر گفته باید به سفری خطرناک به کوه های شمال بروند و وارد بر های سه گانه شوند . . .

کلمات کلیدی: دانلود رمان، رمان تاریخی، دانلود رمان تخیلی، دانلود رمان افسانه ای، داستان جالب، رمان افسانه ی ابایدن، برج های سه گانه ی کبوتران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.