دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF یه سوسمار گُنده زیر تخت منه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی یه سوسمار گُنده زیر تخت منه

کتاب داستان کودکانه‌ی «یه سوسمار گُنده زیر تخت منه» به نویسندگی و تصویرگری «مرکر مایر» ماجرای کودکی است که از هیولایی موهوم در زیر تخت خوابش می‌ترسد و بالاخره راهی هوشمندانه برای مواجهه با آن می‌یابد.

اگر کوچولویی در منزل دارید که از تاریکی، موجودات نامرئی، هیولاهای توی کمد یا هر لولوی دیگری می‌ترسد، مطالعه‌ی این کتاب داستان کودکانه و زیبا را به شما و کودک دلبندتان توصیه می‌کنیم.

کلمات کلیدی: کتاب داستان کودکان، کتاب داستان بچه ها، داستان های کوتاه کودکان، قصه های کودکان، قصه های بچه ها، داستان های کودکانه، قصه برای کودک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.