دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جرعه ای از زلال آسمان - جلد سوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جرعه ای از زلال آسمان - جلد سوم

با سلام و تشکر از قرار دادن جلد اول و دوم کتاب جرعه ای از زلال آسمان باستحضار میرسانم:

«« در روزگاری که ما زندگی می کنیم که عصر تکنولوژی، کامپیوتر، ماهواره و ... می باشد بنده با تحقیقاتی که بر روی روحیات و گرایشات کتابخوانی در تمام مقاطع سنی داشتم به این نتیجه رسیدم که همه از تیتر واربودن استقبال می کنند و از کلی گویی حتی اگر رمانی باشد رفته رفته پرهیز می کنند البته قائل به برچیدن کامل آن نیستم زیرا هنوز هستند کسانیکه مطالب کامل وحتی رمان های چند جلدی را پیگیری می کنند ولی اقتضای زمانه ایجاب می کند که به اختصار و ساندویچی مسئله ای را به مخاطب انتقال داد لذا بنده دراین کتابها که شاید 8 جلد شود همین اصل را دنبال کرده ام »»

کلمات کلیدی: جملات تکان دهنده، جملات زیبا، سخنان قصار، سخن پندآموز، مجموعه جمله، متن مذهبی، روایات، جملات تأثیر گذار، دانلود رایگان کتاب جرعه ای اززلال آسمان، سخنان مقام معظم رهبری، متن تامل برانگیز، متن جالب و خواندنی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.