دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب طراحی و پیاده سازی سیستم چک الکترونیکی در ایران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب طراحی و پیاده سازی سیستم چک الکترونیکی در ایران

این کتاب در 5 فصل با عناوین مقدمه، چک الکترونیکی، سیستم پایاچک، مدل پیشنهادی پرداخت اینترنتی در ایران برای چک الکترونیکی، طراحی و پیاده‌سازی مدل سیستم پایاچک و نتیجه‌گیری، پیشنهادها و راهکارهای آینده تنظیم شده است.

از زبان نویسنده:

چک کاغذی، رایج‌ترین ابزار پرداخت غیرنقدی است، به طوری که هیچ‌کدام از ابزارهای پرداخت الکترونیکی اعتباری و نقدی، مزایای چک کاغذی را ندارد و برای پرداخت‌های کلان بازرگانی مناسب نیست، اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد بسیار محدود است و این کتاب می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به این موضوع باشد.

{همچنین} بخش‌های مختلفی چون «الکترونیکی کردن چک»، «تصویر کردن چک»، «تبدیل چک» «جایگزینی چک» و «نوشته‌های امضا نشده» در این کتاب گنجانده شده است.

کلمات کلیدی: چک، سیستم چک الکترونیک در ایران، چک الکترونیکی، انواع چک، نوشتن چک، بانکداری ایران، بانکداری نوین، پرداخت الکترونیکی، عابر بانک، حواله بانکی، خرید الکترونیکی، چک کاغذی، پردازش چک، اتوماسیون، صدور چک، پایاچک، صدور کارت امضای پایا، صدور دسته چک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.