دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فال حافظ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فال حافظ

آقای محمد حاجی حسینی از سالهای 1385-1324 مشغول فعالیت در حوزه طنز بوده است که از این مدت حدود سی سال را در رادیو به کار مشغول بوده اند. صبح جمعه با شما، عصر جمعه، عصر پنج شنبه و راه شب عنوان برنامه های رادیویی است که وی با آنها همکاری داشته است و برایشان مطالب طنز می نوشته اند. یکی از عوامل جذابیت این برنامه ها مطالبی بوده است که ایشان به رشته تحریر در آورده اند و در برنامه ها استفاده شده است.
نویسنده کتاب به علت داشتن قابلیت های قابل توجه توانسته اند در عرصه مطبوعات طنز نیز حضور داشته باشند. از جمله نشریاتی که آقای حسینی با آنها همکاری داشته اند توفیق، خورجین، گل آقا و طنز پارسی بوده است. در آثار وی می توان نشانه هایی از خلاقیت و جذابیت را دید و وجود همین ویژگی توانسته است مخاطبان زیادی را پای رادیو بکشاند. در کتاب" فال حافظ" نویسنده با استفاده طنز آمیز از دیوان حافظ توانسته است اشعار زیبایی در قالب طنز بسراید و از این طریق به بیان مشکلاتی مانند گرانی، مسکن و شهر نشینی بپردازد.

کلمات کلیدی: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دانلود کتاب طنز فال حافظ، کتاب فال حافظ، دانلود کتاب طنز، طنز اجتماعی، شعر طنز، نویسنده طنز، دیوان حافظ به طنز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.