دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF تفاوت های زبان بریتانیایی و امریکایی British & American Differences

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی تفاوت های زبان بریتانیایی و امریکایی British & American Differences

این کتاب به تفاوت های بین دو زبان انگلیسی بریتانیایی و انگلیسی امریکایی می پردازد که یکی از بزرگترین مسئله های آموزش و یادگیری زبان انگلیسی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیاست. تفاوت های املایی و معنایی کلمات، تفاوت های دستور زبان و کاربرد آنها به همراه مثالهایی شفاف و مشخص از جمله بخش های این کتاب است.

 

تمام زبان آموزان و حتی اساتید زبان نیاز در بعضی مواقع در شناختن کلمات و معنا و کاربرد آنها دچار مشکل میشوند و حتی مشاهده شده که بعضی از زبان آموزان به خاطر مشکلات و تغییرات بین این دو زبان دست از یادگیری برمیدارند و این امر به خاطر ندانستن تفاوت بین این دو زبان است. توصیه میکنم با خواندن این کتاب یک بار برای همیشه این مشکل را از سر راه خود بردارید.

همچنین این کتاب شامل 288 کلمه بریتانیایی به همراه معادل آنها در زبان امریکایی می باشد.

 

فهرست موضوعی کتاب

مقدمه
تفاوت در املای کلمات
تفاوت در تلفظ
تفاوت در کلمات
تفاوت در دستور زبان
تفاوت در حروف اضافه
کاربردها
نتیجه گیری
لیست کلمات متفاوت در دو زبان

کلمات کلیدی: تفاوت های زبان بریتانیایی و امریکایی، تفاوت های زبان انگلیسی بریتانیایی و امریکایی، آموزش زبان، آموزش زبان انگلیسی، کتاب آموزش زبان انگلیسی، کتاب آموزش زبان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.