دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب آموزش کار با نرم افزارهای ثبت رویداد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش کار با نرم افزارهای ثبت رویداد

به کمک کنسول Performance Monitor و Event Viewer که به صورت پیش فرض در ویندوز تعریف شده است می توانید فعالیت کامپیوتر خود را در شبکه اندازه گیری کنید، داده ها را بطور لحظه ای بررسی کنید.این ابزارها اجازه ذخیره سازی داده های نمایش دهنده کارایی سیستم را به شما می دهد و همچنین تنظیم عملکرد های خاص در زمان بروز هشدار حاصل از رسیدن مقادیر شمارنده ها به حد تعیین شده نیز وجود دارد. در کتاب آماده شده بطور مختصر و مفید با دو ابزار ثبت رویداد و بررسی کارایی در ویندوز آشنا خواهید شد.

کلمات کلیدی: نرم افزار Event Viewer، نرم افزار ثبت رویداد، نرم افزارهای ثبت رویداد، کتاب آموزش Event Viewer، کتاب آموزش نرم افزارهای ثبت رویداد، کتاب آموزش استفاده از نرم افزارهای ثبت رویداد، آموزش استفاده از Event Viewer، استفاده از نرم افزارهای ثبت رویداد، ثبت رویداد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.