دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب نکته های مهم زنده ماندن در طبیعت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نکته های مهم زنده ماندن در طبیعت

هنگامی که در شرایط سختی مانند گم شدن در طبیعت ، درگیری با توفان یا کولاک و یا هر شرایط سخت دیگری اجبار به شب مانی یا زندگی چند روزه غیر منتظره در کوهستان و یا هر گونه شرایط بقای واقعی دیگر قرار می گیریم ، در واقع دربرابر عوامل ایجاد و تشدید کننده استرس و نگرانی قرار گرفته ایم و در نتیجه بالانس مواد شیمیایی در مغزمان تغییر می کند. استرس بر حافظه و میزان تمرکز دخالت می کند و سبب آشفتگی و عدم آرامش می شود که برای سلامت مغز بسیار مضر است و روی هم رفته آسودگی خاطر را بر هم می زند. در این مقاله چگونگی کنترل اضطراب و همینطور ایجاد آرامش را بطور موثر فرا می گیرید. نکات این مقاله را باید در حین زندگی روزمره انجام دهید تا هم از استرس های ناشی از مسائل مختلف زندگی رها شوید و هم هنر تسلط بر اضطراب را در شرایط بحرانی بدست آورید .توجه داشته باشید که اگر دچار استرس و اضطراب شدید هستید بهتر است علاوه بر مطالعه این مقاله به پزشک مراجعه فرمایید.

کلمات کلیدی: نکته های زنده ماندن در طبیعت، آموزش زندگی در طبیعت، آموزش زندگی در طبیعت وحشی، زندگی در شرایط دشورا، دشواری زندگی در طبیعت، روش های زنده ماندن در طبیعت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.