دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب آموزش تایپ فارسی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش تایپ فارسی

بسیاری از کاربران با تایپ فارسی در کامپیوتر مشکل دارند و به دلیل کم شدن سرعت تایپ، از حروف فینگلیش برای تایپ مخصوصا در مسنجرها استفاده می کنند. در کتاب الکترونیکی که در این قسمت در اختیار شما قرار می دهیم، شما با تایپ فارسی آشنا می شوید. مهارت تایپ سریع و درست از هنرهای است که هر کاربر و علاقمند به رایانه آرزوی داشتن آن را دارد. این مهارت تنها در صورت داشتن دو فاکتور مهم تمرین بسیار و گذشت زمان قابل دستیابی است. با مطالعه این کتاب می توانید سریعتر با مهارت تایپ سریع و درست فارسی آشنا شوید.

کلمات کلیدی: آموزش تایپ، آموزش تایپ فارسی، آموزش تایپ با حروف فارسی، افزایش سرعت تایپ، افزایش سرعت تایپ کردن، تایپ فارسی، تایپ صحیح فارسی، ترفند کیبورد، ترفند تایپ، ترفند تایپ فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.