دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هوش انسان در مقابل هوش مصنوعی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هوش انسان در مقابل هوش مصنوعی

کتاب هوش انسان در مقابل هوش مصنوعی نوشته‌ی محمدرضا کتویی زاده، به مباحثی مانند خودآگاهی، هوش انسان، هوش ماشینی (مصنوعی)، یادگیری ماشین و... می‌پردازد.

انسان بودن یا نبودن؟

 این سوال شکسپیر است که ربات روی جلد کتاب هم آن را نشان می‌دهد.

امروزه بدون شک کامپیوتر هر روز بیشتر "هوشمند" می‌شود. این جسم الکترونیکی احتمالاً  به زودی است که به یک حالت میانی بین جهان اتفاق‌گرا و جهان زنده تبدیل شود. تا چه حد؟ این موضوع کتاب هوش انسان در مقابل هوش مصنوعی است.

اکنون به خوبی می‌دانیم که هر گونه‌ی زنده‌ای صادقانه از قانون داروین برای سازگاری بهتر با محیط پیروی می‌کند. به طور دقیق، هر گونه به جز انسان‌ها. به این گونه خاص یک موهبت خاص الهی داده شد: هوش.

ایجاد این "دارایی" بلافاصله بسیار دشوار است. انسان اجازه دارد از پیش بینی‌های داروینی سرپیچی کند: اکنون راه اینگونه است: برای سازگاری محیط برای راحتی انسان.

ابتدا این کار انجام شد:

ابداع ابزارهای سازگار و سپس ماشین آلات، که بلافاصله منجر به پیشرفت در شرایط زندگی و کار می‌شود.

هوش با شناخت بهتر ما به تدریج رشد می‌کند. محیط و طبیعت خودمان. این یک فرآیند تجمعی بود که به نفع همه بود، حتی اگر همه در آن سهیم نبودند. هوش مربوط به هر حوزه فعالیت مغز انسان است و نه فقط ریاضیات!

ماشین آلات به تدریج و با کارآیی جایگزین انسان‌هایی می‌شوند که وظایفی را بر عهده دارند ماشین‌ها قادر به تحقق بخشیدن به خود نبودند. در حال حاضر، انسان‌ها خسته می‌شوند، اما ماشین‌ها نه حال این سوال مطرح است که چرا نقش انسان را به ماشین‌ها اختصاص نمی‌دهند.

به جای انسان باهوش بودن؟ آن‌ها مطمئناً عملکرد بهتری خواهند داشت و از ما بهتر مراقبت می‌کنند.

این چالشی است که ما در این کتاب با آن روبرو هستیم، که خواندن آن نیازی به متخصص علمی بودن ندارد. این فقط یک بررسی دلپذیر از موضوعی است که همه ما درگیر آن هستیم. منابع پیشنهادی اغلب وب سایت‌ها یا مجلات معروف می‌باشند. در آینده نزدیک تحولات بسیاری به وجود خواهد آمد که ارزش دارد از آنچه ممکن است اتفاق بیفتد مطلع شوید.

در بخشی از کتاب هوش انسان در مقابل هوش مصنوعی می‌خوانیم

از ابتدای قرن بیستم، علم و فناوری بطور پیوسته عناصر جدیدی از دانش، ابزار تحقیق جدید با کیفیت فزاینده خوب و تغییرات شدید جدید در زندگی روزمره را برای ما به ارمغان آورده است. شتاب تکامل کاملا مشهود است. جامعه تحقیقاتی جهانی دچار آشفتگی شده است، هرچه بیشتر منابع انسانی و منابع مالی را به خود اختصاص می‌دهد.

همه این‌ها سوالات متافیزیکی زیادی ایجاد کرده است که تا همین اواخر به داستان علمی تعلق داشت اما در حال حاضر در حال تبدیل شدن به واقعیت‌هایی که از قبل با آن روبرو بودیم هستند. چه بخواهیم چه نخواهیم کامپیوترها در ما تجمیع شده‌اند. زندگی روزمره، و پیشرفت خیره کننده اما سرزده آن‌ها نگرانی‌ها و شادمانی‌هایی را افزایش می‌دهد. سوال در مورد زندگی مشترک اجتناب ناپذیر آن‌ها با انسان است. روزهایی که مردم می‌گفتند رایانه یک ماشین حساب است گذشته است. از آن زمانهای نه چندان باستان، آشکار شده است که هوش مصنوعی زندگی روزمره ما را زیر پا می‌گذارد. 

کلمات کلیدی: هوش مصنوعی، تعریف هوش مصنوعی، آموزش هوش مصنوعی به زبان ساده، هوش مصنوعی چیست و چه کاربردهایی دارد، انواع هوش مصنوعی، دانلود آموزش هوش مصنوعی، آموزش رایگان هوش مصنوعی، کتاب هوش مصنوعی، pdf هوش مصنوعی، ماشین یادگیری، ماشین یادگیری چیست، ماشین یادگیری و داده کاوی، کاربرد ماشین یادگیری، pdf ماشین یادگیری، تعریف ماشین یادگیری، هوش مصنوعی و ماشین یادگیری، تفاوت هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، یادگیری ماشین در هوش مصنوعی، روش های یادگیری ماشین در هوش مصنوعی، دانلود رایگان کتاب هوش انسان در مقابل هوش مصنوعی، دانلود pdf کتاب هوش انسان در مقابل هوش مصنوعی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.