دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها

جوانا گینس در کتاب میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها که پرفروش‌ترین کتاب آشپزی نیویورک تایمز به شما می‌رود، دستورالعمل‌های کاربردی را برای پختِ غذاهای متفاوت در اختیارتان می‌گذارد.

این کتاب را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های موجود در آموزش آشپزی دانست که در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته است. این کتاب دستور پخت غذاهایی دلچسب را برای صبحانه، ناهار، شام و دسر در اختیارتان قرار می‌دهد.

در بخشی از کتاب میز مگنولیا می‌خوانیم:

زندگی، این روزها پرمشغله‌تر شده و راستش را بخواهید، پیداکردن زمان برای‌اینکه صفر تا صد همۀ غذاها را خودم انجام بدهم، کمی سخت است؛ اما برای من خیلی مهم است که بتوانم کارها را اولویت‌بندی کنم. پخت‌وپز برای من به چیزی تبدیل شده که فقط به نفع خانواده‌ام نیست، خودم هم از آن بسیار سود می‌برم. زمانی‌که سرِ کار هستم، کلّی کار انجام می‌دهم و فکرهایی به سرم می‌زند که خیلی سخت است وقتی به خانه می‌رسم، آن‌ها را نادیده بگیرم.

ولی زمانی‌که دست‌هایم را داخل کاسۀ آرد فرو می‌کنم، برای‌اینکه یک پای کراست بپزم یا وقتی‌که چند عدد سیب‌زمینی پوست می‌گیرم، به‌یک‌باره همۀ این افکار فروکش می‌کند و خستگی از تنم بیرون می‌رود. من آهنگ موردعلاقه‌ام را می‌گذارم، پنجرۀ آشپزخانه را باز می‌کنم و اجازه می‌دهم صدای بچه‌ها و چیپ که در حال بازی‌کردن هستند، در سرم بپیچد و ذهنم را آرام کند. این‌ها صداهایی است که به قلب و مغزم سیگنال می‌فرستد که من داخل خانه‌ام هستم.

کلمات کلیدی: آموزش آشپزی، پرفروش ترین نیویورک تایمز، کتاب پرفروش، نامزد جایزه گودریدز، خرید کتاب آشپزی، دانلود کتاب آشپزی با تصویر، دانلود کتاب آشپزی حرفه ای، کتاب مجموعه ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی ها، جوآنا گینس، جوانا گینز، Magnolia Table، Joanna Gaines، a collection of recipes for gathering،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.