دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دستان کوچک خون آلود

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دستان کوچک خون آلود

کتاب دستان کوچک خون آلود نوشته‌ی محمدعلی قجه، داستان جنایی و ترسناکی در ادامه‌ی داستان صندلی است. 

دانلد و رابرت با دومین پرونده‌شان در شهر مرسر با مورد عجیب و غیر عادی‌ای مواجه می‌شوند؛ پرونده‌ای که تأسف‌بار و دلخراش است و باز هم آن دو کنار هم در حل ماجرای مرموز دیگری مقابل قاتلی که هرگز متهم نمی‌شود، قرار می‌گیرند.

در بخشی از کتاب دستان کوچک خون آلود می‌خوانیم:

دانلد و رابرت دوباره با سردرگمی به هم خیره شدند و با ناباوری به خانه و همه آنچه اطرافشان بود نگاه کردند. این خانه و شرایطش عجیب‌ترین موردی بود که به آن برخورده بودند.

رابرت دوباره به طبقه دوم بازگشت و به دانلد پیوست. آن‌ها می‌دانستند که در این مکان مرموز به رازهای مهمی پی خواهند برد.

هر دو بااحتیاط در راهرو جلو رفتند و به صلیب آهنی که درست نزدیک پنجره تلوتلو می‌خورد خیره شدند. تمام شیشه‌ها با پارچه ضخیمی پوشانده شده بود. گویی کسی از دیدن روشنایی خورشید واهمه داشته و خود را از آن پنهان می‌کرده است.
کمی بعد به درب اتاق اول رسیدند. در بسته بود و هر چه تلاش کردند باز نشد. به سراغ اتاق دوم رفتند و امتحان کردند. این بار باز شد و واردش شدند. اتاق تاریک‌تر از راهرو بود و تمام درزها و سوراخ‌هایش با پارچه و مقوا بسته‌شده بود. این ظلمت به حدی بود که دانلد به تردید افتاد و پرسید: هنوز روزه درسته؟

رابرت با تأمل جواب داد: اگه اینجا زمان طلسم نشده باشه هنوز روزه و به ظهر نرسیده.

کلمات کلیدی: داستان فارسی ترسناک، دانلود داستان ترسناک، داستان ترسناک، داستان جنایی، دانلود مجموعه داستان کوتاه دستان کوچک خون آلود، مجموعه داستان کوتاه دستان کوچک خون آلود، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه دستان کوچک خون آلود، دانلود داستان کوتاه دستان کوچک خون آلود، دانلود داستان کوتاه دستان کوچک خون آلود برای ایفون، داستان های کوتاه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.