دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مرغ پا کوتاه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مرغ پا کوتاه

کتاب مرغ پا کوتاه اثر فلورا استیل که توسط اسماعیل پورکاظم ترجمه و تدوین گردیده و به تصاویر مناسبی آراسته شده است، برای آگاهی دادن به کودکان فارسی زبان و البته با کمک قرائت بزرگترها آماده گردیده است.

هشدار خُدعه و نیرنگ در قصّه‌‌ها:

مکر و حیله از جمله رفتارهائی است که توسط افراد ضعیف برای فریب افراد قدرتمندتر و همچنین توسط افراد قوی برای کاهش هزینه‌های برتری جوئی بر افراد ضعیف بکار گرفته می‌شود و لاجرم افراد ذی حق ولی ناآگاه به شدت از آن متضرّر می‌شوند.

از این جهت بزرگان قوم و قبیله در قالب بیان تجربه‌ها و همچنین قصّه پردازان در قالب داستانگویی همواره در تلاش بوده‌اند که به بهترین نحو ممکن به هشدار در این رابطه بپردازند و آحاد جامعه بویژه کوچکترهای کم تجربه را از افتادن در اینگونه دام‌ها بر حذر دارند.

کلمات کلیدی: کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، Flora Steel، Henny Penny، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.