دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بانک مجموعه داستان کانون فرهنگی چوک (500 داستان)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بانک مجموعه داستان کانون فرهنگی چوک (500 داستان)

کتاب بانک مجموعه داستان کانون فرهنگی چوک (500 داستان) بخشی از تلاش چهارده ساله اعضای هیئت ترجمه ماهنامه ادبیات داستانی چوک و مخاطبان این ماهنامه است. بسیاری از این آثار برای اولین بار ترجمه شده‌اند و نمونه دیگری از آن‌ها در اینترنت یافت نمی‌شود. این مجموعه داستان هر ساله در ماه آذر به روز شده و دوباره منتشر خواهد شد.

مخاطبان چوک می‌دانند که تا به حال 112 ماهنامه منتشر شده که تمامی مطالب و ترجمه‌های این ماهنامه‌ها رایگان در خدمت جامعه ادبی قرار گرفته؛ تلاش بی‌مزدی که نظیر آن دیده نشده است. بدون شک در این حجم از فعالیت، ضعف‌هایی دیده می‌شود، به خصوص بحث ویراستاری آثار که برای این مجموعه مقدور نبود که به صورت کامل آن را انجام دهد.

در بخشی از کتاب بانک مجموعه داستان کانون فرهنگی چوک (500 داستان) می‌خوانیم:

دخترک نه، خیلی زود می‌فهمین. اسم و رسم آدم یا حتی عکسش از روزنامه‌ها مخفی نمی‌مونه. این تورو این کلاهه رو می‌بینین، واسه خدمتکارم هستند... تنها محافظای من هستند. اونا هویت الکی به هم می‌دن و باعث می‌شن ناشناس باشم. بهتر بود راننده رو می‌دیدین که چجوری زل زده بود و فکر کرده بود نمی‌بینمش. رک و راست بگم، پنج شیش تا اسم مقدس هست که تصادفاً یکیش هم منم. باهاتون حرف زدم.

کلمات کلیدی: ادبیات داستانی ایران، pdf داستان های کوتاه، ادبیات ایران، کانون چوک، pdf داستان رایگان، دانلود داستان pdf، داستان کوتاه، مجموعه داستان، مجموعه داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، ادبیات داستانی، چوک، ماهنامه چوک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.