دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تاریخچه اولین ویروس‌های انفورماتیک و اولین آنتی ویروس‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تاریخچه اولین ویروس‌های انفورماتیک و اولین آنتی ویروس‌ها

کتاب تاریخچه اولین ویروس‌های انفورماتیک و اولین آنتی ویروس‌ها اطلاعاتی جذاب و خواندنی درباره‌ی دنیای امنیت کامپیوتر در اختیار شما می‌گذارد. سی سال برای پیدایش اولین ویروس‌های انفورماتیک لازم بود و پس از آن این امر شدت گرفته و در کمتر از ده سال یعنی از سال 1984 تا اوایل سال 1990 ویروس‌های انفورماتیک از آزمایشگاه‌ها خارج گشته و آلوده کردن اینترنت جوان را آغاز نمودند و مبارزه‌های ضد ویروس با اولین آنتی ویروس‌ها شروع شد.

در بخشی از کتاب تاریخچه اولین ویروس‌های انفورماتیک و اولین آنتی ویروس‌ها می‌خوانیم:

یکی از وقایع مهم در ابتدای سال‌های 1980 ظهور ویروس "In the Wild" بود. کانسپت پر اهمیت آن باعث شد تا آنتی ویروس‌ها هدف عملیاتی‌ای را تعیین نموده و در نتیجه معیارهای گواهی‌ها را نیز تعیین نمایند. 

در سال 1992 رسماً در کنفرانس Jeffrey Kephart و Steve White در مورد تکنیک‌های پیشگیری از ویروس‌های انفورماتیک، ویروس "In the Wild" برای تعیین معیار دو نوع ویروس اعلام شد. از یک طرف ویروس‌هائی که احتمال انتشار آن‌ها کم بوده و فقط در کلکسیون‌ها موجود بودند که به آن‌ها ویروس "zoo" گفته می‌شد و از طرفی دیگر ویروس‌هائی را می‌یابیم که روی شبکه‌های شرکت‌ها و یا روی کامپیوترهای افرادی یافت می‌شدند که ویروس‌های "In the Wild" نامیده می‌شدند.

کلمات کلیدی: ویروس، انواع ویروس، ویروس های رایانه ای، آنتی ویروس، ویروس های جدید، ویروس های ناشناخته، ویروس خطرناک، امنیت کامپیوتر، ویروس کامپیوتری، ضد ویروس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.