دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدل ساز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدل ساز

کتاب مدل ساز نوشته‌ی برت اس. وبر داستان زندگی کهنه سرباز آمریکایی را روایت می‌کند که تفریح این روزهای او، ساخت ماکت‌های چوبی کوچک از هواپیماهایی است که در جنگ جهانی دوم از نزدیک دیده.

در بخشی از کتاب مدل ساز (The Model Maker) می‌خوانیم:

حمله اولیه در ۱۶ سپتامبر ۱۹۴۴ آغاز شد. در ابتدا ما هیچ کدوم نظری در رابطه با اینکه اینجا چه اتفاقی داره میفته نداشتیم! فرمانده‌هامون از دیدن قدرت نیروهای آلمان نازی شگفت‌زده و متعجب شده بودن. اون‌ها اطمینان داشتن که برای نازی‌ها به هیچ وجه توانایی و قدرتی برای مدیریت حملات و ادامه جنگ اون هم با این حجم و وسعت نمونده. ما ترسیده بودیم نکنه آلمانی‌ها سعی کنن حملات‌شون رو از طریق فرانسه ادامه بدن و ما تمامی پیشرفت‌هایی که نیروهامون به سختی به دست آورده بودن رو به راحتی از دست بدهیم. دسته من برای دفع حمله آلمانی‌ها فراخوانده شد. خیلی زود، بیشتر نیروهای متفقین روی عقب راندن ارتش نازی و جلو‌گیری از پیشروی اون‌ها متمرکز شد.

وسط‌های زمستون بود. هوا خیلی بد بود. همه جا مه‌آلود و همه چیز از برف پوشیده شده بود. بعضی جاها عمق برف تا زانو می‌رسید. هیتلر روی بدی آب و هوا تو این موقع از سال به‌عنوان بخش بزرگی از نقشه‌ش حساب کرده بود چون به آلمان‌ها برتری می‌داد.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، داستان کوتاه ترجمه شده، داستان ترجمه شده، داستان ترجمه شده جنگ جهانی دوم، داستان های جنگ جهانی دوم، خاطرات سربازان جنگ جهانی دوم، brett s weber، خاطرات جنگ جهانی دوم، The Model Maker،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.