دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سوپرمن دوباره - قسمت چهارم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سوپرمن دوباره - قسمت چهارم

مجموعه کتاب کمیک سوپرمن دوباره - قسمت چهارم اثر پیتر جی. توماسی و پاتریک گلیسون توسط سایت کمیک اسکواد ترجمه شده است.

خلاصه داستان:

پس از رخداد فلش پوینت، دنیا متحول شد و تاریخ از نو نوشته شد؛ ابرقهرمانان معروف به یک تازه کار تبدیل شدند، پیوند بینشان تضعیف و از بین رفته، و میراث‌ها نیز فراموش شده…

پس از رویداد فلش پوینت و بوجود آمدن دنیای نیو ۵۲ تغییرات گسترده‌ای که شاهد بودیم به سرحد نهایی خود رسیدند و در پایان این جهان یک واقعه‌ی دیگری به وقوع پیوست به اسم تولدی دوباره؛ تولدی دوباره بدین معنا بود که قهرمانان دیسی در دنیای نیو ۵۲ اکنون به تولدی دیگر دست یافتند و این فرصت را دارند که از نو شروع کنند.

با توجه به تولدی دوباره، در این دوره جدید و در این دنیای تازه، باز هم به مرد پولادین نیاز است اما آیا سوپرمن جدید می‌تواند به همراه همسرش لوئیز لین، حین رسیدگی به رشد و نموی فرزندشان سر از معمای دنیای وارونۀ دی سی و هویت غیر واقعی خود دربیاورند؟

کلمات کلیدی: کمیک اکشن، دانلود کمیک جنایی، کمیک تصویری، داستان مصور، کمیک جالب، دانلود پی دی اف سوپرمن دوباره، دانلود کمیک سوپرمن دوباره، کمیک سوپرمن دوباره، دانلود کمیک هیجانی، دانلود کمیک ماجراجویی، Superman Reborn،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.