دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی مرشد و مارگریتا

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی مرشد و مارگریتا

کتاب صوتی مرشد و مارگریتا (که در فارسی به مرشد و مارگاریتا نیز شناخته می‌شود) نوشته میخائیل آفاناسیویچ بولگاکُف (۱۸۹۱-۱۹۴۰) نویسنده و نمایشنامه‌نویس روس است.

بولگاکُف که در خانواده‌ای روشنفکر متولد شد، به توصیه پدر، پزشکی خواند، اما گرایش عمده‌ای به ادبیات خارجی داشت. هنوز یک سال از فارغ‌التحصیلی‌اش نگذشته بود که انقلاب روسیه به وقوع پیوست و کشور به سمت جنگ‌های داخلی رفت و او به عنوان پزشک در جبهه‌ها به مداوای مجروحان مقابله ارتش سرخ و ارتش سفید می‌پرداخت.

در آستانه سی‌سالگی و با شکست ارتش سفید در بهار ۱۹۲۰، که دو برادرش نیز در این جبهه می‌جنگیدند و پس از شکست مجبور به فرار از کشور شدند، آسمان زندگی‌اش تیره و تار شد؛ پزشکی را کنار گذاشت و تمام وقت در قلمرو فرهنگ پای نهاد.

شروع این مسیر تازه، اما چیزی جز سرگردانی در شهرهای مختلف نبود تا اینکه پس از مرگ مادر در کیف، در مسکو قرار یافت و تا پایان عمر همان جا ماند

کلمات کلیدی: دانلود کتاب صوتی مرشد و مارگریتا، مرشد و مارگریتا، کتاب صوتی مرشد و مارگریتا،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.