دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان هیاهوی دلدادگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان هیاهوی دلدادگی

 در کتاب رمان هیاهوی دلدادگی می‌خوانید:

با صدای باز شدن در سرم را از روی پاهایم که درون شکم جمعشان کرده بودم برداشتم و به زن چادر به‌سر مقابلم چشم دوختم.
- پاشو باید بریم. تکیه‌ام را از دیوار سرد سلول می‌گیرم و از جا بر‌می‌خیزم، دستی بر روسری‌ام می‌کشم و گره‌اش را محکم‌تر می‌کنم.
کاشکی آنقدر جرات در خود داشتم که با همین دست‌هایم، راه نفس کشیدنم را سد می‌کردم.
نگاهی به هم سلولی‌ام انداختم، در سکوت، با چهره‌ای بی تفاوت به حرکاتم چشم دوخته بود، حتی برای او هم، بود و نبودم اهمیتی نداشت.
_بجنب وقت ندارم الاف تو باشم.
با صدای حرصی زن به سویش می‌روم و با اشاره‌اش دستم را بلند می‌کنم. سردی دست بند آهنی دور مچ دستم، عذابی که مانند خوره در تمام وجودم رسوخ کرده بود را چند برابر می‌کند و سردرد بی امان، چشمانم را بر هم می‌فشارد.

کلمات کلیدی: مجموعه داستان کوتاه، دانلود کتاب هیاهوی دلدادگی، دانلود پی دی اف هیاهوی دلدادگی، دانلود کتاب داستان، داستان کوتاه، مجموعه داستان، مجموعه داستان هیاهوی دلدادگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.