دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بانک اطلاعاتی موسس‌های سینمایی ایران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بانک اطلاعاتی موسس‌های سینمایی ایران

آنچه در کتاب بانک اطلاعاتی موسس‌های سینمایی ایران تدوین شده به این شرح است:

اولین بخش، فهرست آموزشگاه‌های آزاد سینمایی، سمعی و بصریِ فعالِ دارای مجوز دائمِ استان تهران در شهریورماه سال ۱۳۹۱ است. این اطلاعات از ادارۀ کل مطالعات و توسعۀ دانش و مهارت‌های سینمایی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شده است.

دومین فهرست، دربردارندۀ اطلاعات ویدئو رسانه‌ها است. این اطلاعات، از معاونت امور آثار سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته شده است.

فهرست شرکت‌ها و مؤسسه‌های فعالِ تولید فیلم‌های کوتاه و برنامه‌های ویدئویی سال ۱۳۹۰، سومین فهرست این مجموعه است. این اطلاعات، از معاونت امور فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دست آمده است.

فهرست شرکت‌ها و مؤسسه‌های فعال تولید فیلم سینمایی سال ۱۳۹۱، فهرست شرکت‌ها و مؤسسه‌های تولید و پخش فیلم‌های سینمایی سال ۱۳۹۱، فهرست شرکت‌های تحقیق، پژوهش و نگارش فیلم‌نامه و فهرست شرکت‌های عرضۀ بین‌المللی فیلم، دیگر اطلاعاتی است که از معاونت امور فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دست آمده است.

اطلاعات سینماها از سه منبع اخذ و با هم تلفیق شد؛ معاونت امور فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وبگاه اتحادیۀ سینماداران و کتاب فضاهای فرهنگی ایران.

فصل اول، شامل دو پیوست نیز است. فهرست بسیار مفصل‌تری از شرکت‌های تولید فیلم کوتاه و برنامه‌های ویدئویی که از دفتر انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسه‌های سمعی - بصری گرفته شد و فهرست شرکت‌های پخش فیلم‌های سینمایی بلند که از کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران گرفته شد.

کلمات کلیدی: سینمای ایران، بانک اطلاعات سینمای ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.