دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مکس پین پس از سقوط - جلد 1

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مکس پین پس از سقوط - جلد 1

جلد اول داستان مکس پین پس از سقوط (maxpayne after the fall)

مکس پین عنوان یک مجموعه از بازی‌های رایانه‌ای است که در سبک تیراندازی سوم شخص بوده و توسط شرکت رمدی اینترتیمنت و به‌تازگی راک‌استار ونکوور طراحی و ساخته شد. نام بازی، برگرفته از شخصیت اصلی بازی، آقای مکس پین است که یک پلیس اهل نیویورک می‌باشد.

مکس پین صاحب یک زن و فرزند دختر به نام‌های میشل پین و رز پین می‌باشد، خانهٔ او در شهر نیوجرسی می‌باشد مکس در توصیف زندگی خود می‌گوید: «من صاحب یک همسر زیبا و دختری زیبا و خانه‌ای ایده ال در کنار رود جرسی می‌باشم؛ رویای امریکایی به حقیقت پیوسته.» اما او نمی‌داند که زندگی او به زودی به جهنم تبدیل می‌شود، جهنمی که او معتقد است خود برای خود ساخته.

کلمات کلیدی: کمیک مکس پین، کمیک مکس پین 3، دانلود کمیک مکس پین به صورت pdf، کمیک استریپ مکس پین، بازی مکس پین، کمیک تصویری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.