دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی 1271 روز اسارت - بخش یکم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی 1271 روز اسارت - بخش یکم

شهید فرهادی کتاب یا کتاو (کتاب واژه پارسی است، و در اوستا به چهره ی کُتاو یا کُتا و در زند به چهره کتا نگاشته شده است) 1271 روز اسارت را در شب 81/7/12 برابر با شب برانگیختن (مبعث) پیامبر بزرگوار اسلام (ص) به پایان رسانید. این نسک یادگاری و یادمانی از سرگذشت و باشندگی این رزمنده در میدان جنگ و دربند بودن (اسارت) چهار ساله او در دست دژخیمان بعثی می باشد. شهید فرهادی زاده سات روآر سرزمین سوادکوه در مازندران می باشد. سات روآر واژه تبری است و به مانای رود سات می باشد. سات نیز به مانای جایگاه بلند می باشد. بنابراین رودسرزمین های بلند مانا می دهد. او در سال 1385 شهید شد. در این کتاب می توان به بدسرشتی سربازان عراقی و دژخیمان بعثی پی برد که چگونه و چه رنج های بر سر فرزندان ایران زمین آورده و چه جنایت ها انجام داده اند.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، کتاب 1271 روز اسارت، شهید بهرامعلی فرهادی سوادرودباری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.