دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شوهر ایرانی خانم لیزا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شوهر ایرانی خانم لیزا

شوهر ایرانی خانم لیزا مجموعه 19 داستان کوتاه است با موضوع های متفاوت و در قالبهای متنوع از جمله طنز می باشد.
از متن کتاب:

بعد از مدت‌ها نقشه‌کشی و خیال‌پردازی‌های دور و دراز، سرانجام آقای میهن‌دوست تصمیم گرفت با همه‌ی اندوخته‌اش یک قبر بخرد. پیش خودش گفت: این‌جوری مطمئن‌ام اقلاً بعد از مرگ‌ام صاحب‌خونه می‌شم... جنازه‌مم رو دس کس و کارم نمی‌مونه وکسی هم پشتِ سرم نفرین و ناله نمی‌کنه که عاقبت‌اندیش نبودم!

صاحب‌خانه شدن، آرزویی بود که بعد از یک عمر خدمتِ کارمندی هنوز تحقق نیافته بود. آقای میهن‌دوست به‌خوبی به‌یاد می‌آورد شبی که همراهِ پدر و مادر مرحوم‌اش به خواستگاری انیس رفته بود، در پاسخ پدر عروس‌خانم گفته بود: قراره از طرفِ اداره بهمون زمین بدن. زمین که بدن، وامم می‌دن!

کلمات کلیدی: دانلود مجموعه داستان، داستان طنز، دانلود داستان کوتاه، دانلود داستان اجتماعی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.