دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اصول تدوین و نگارش پژوهش های دانشگاهی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اصول تدوین و نگارش پژوهش های دانشگاهی

تدوین و نگارش پژوهش های دانشگاهی اساسا چهار حوزه اصلی را شامل می شود: طرح تحقیق - مقاله نویسی - پروژه نویسی - گزارش نویسی

در این کتاب هریک از این حوزه ها در فصلی جداگانه به شکلی جامع مورد معرفی و تشریح قرار گرفته اند.

طرح تحقیق: طرح تحقیق مهم ترین و اصلی ترین بخش یک کار تحقیقی و پژوهشی به شمار می آید. طرح تحقیق اصل تحقیق نیست، بلکه طرح اولیه و طرح پیشنهادی تحقیق است. پژوهشگری که قصد تحقیق دارد، ابتدا باید برای پژوهش مورد نظر خود طرح تحقیق بنویسد. طرح تحقیق در واقع نقشه انجام تحقیق است و راهنمای محقق برای عملیاتی کردن و اجرای تحقیق است.
مقاله: مقاله در لغت به معنای گفتار، مبحث، سخن، قول و فصلی از کتاب یا رساله آمده است و در فرهنگ معین یکی از معانی این کلمه نوشته ای فرض شده که درباره موضوعی بنویسند. در حوزه دانشگاهی معمولا مقاله به آنگونه از نوشته ها اطلاق میشود، که هدف نویسنده آن بررسی یکی از مسائل علمی، ادبی، اجتماعی، اخلاقی و جز آنها باشد و بخواهد با پژوهش دقیق و دقت از جوانب امر موضوع را به اثبات رساند، یا نفی کند.
پروژه: پروژه عبارت است از طرح یک سلسله فعالیتها ی با هم مرتبط وهماهنگ شده جهت رسیدن به مقاصدی خاص. پروژه بر اساس این مشخصات شناخته میشود : هدف مشخص فعالیت های زیاد و پیچیده.
گزارش نویسی: گزارش نویسی از جمله مهارتهایی است که بر اهمیت آن تاکید فراوانی شده است اما زمان کمی برای آن صرف می شود و این درحالی است که مهارت گزارش نویسی درمقایسه با بسیاری از مهارت های دیگر میتواند نقشی کلیدی در رشد و پیشرفت، چه در محیط درس و دانشگاه و چه در محیط کار داشته باشد.

کلمات کلیدی: نگارش دانشگاهی، اصول نگارش دانشگاهی، دانلود کتاب آموزش نگارش دانشگاهی، اصول نوشتن پژوهش دانشگاهی، آموزش نوشتن مقاله دانشگاهی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.