دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش نرم افزار VMware Workstion 10

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش نرم افزار VMware Workstion 10

نرم افزار VMware یک نرم افزار سودمند برای کسانی است که به داشتن چندین سیستم عامل یا نرم افزار بگونه هم زمان (و البته انگاری) نیاز دارند. با سوار کردن این نرم افزار بر روی سیستم عامل بنیادی این توانایی به دست می آید تا از راه انگارسازی سخت افزار و امکانات ویژه ی VMware به نصب چند سیستم عامل پرداخت. 

برای نمونه می توان روی ویندوز 7 ، همزمان ویندوزهای XP، و سیستم عامل Linux را سوار کرد. پس با این روش، نرم افزار هایی که توانایی سوار شدن روی ویندوز 7 را ندارند را روی ویندوز XP  سوار کرد.

نکته ی چشمگیر درباره VMware این است که سخت افزار های انگاری ساخته شده در هر یک از سیستم عامل ها دارای ویژگی های همانند میباشند اما بگونه آزاد رفتار میکنند. تکه های همچو ویر و هارد دیسک هر یک در محیط جداگانه کار کرده و کارت شبکه این توانایی را دارد که با دیگر کارتهای شبکه انگاری و حتی شبکه ی فیزیکی پیوند بر قرار کند. از این رو، این نرم افزار ابزاری سودمندی برای دوستداران به دانش شبکه نیز خواهد بود.

VMware، برای گسترش دهندگان نرم افزارها، رهبران شبکه و کسانی برنامه ریزی شده است که میخواهند در ساختار نرم افزاریشان دگرگونی بنیادی بدهند. VMware گسترش دهندگان نرم افزار را توانا میسازد تا پیچیده ترین برنامه های تحت شبکه را که در ویندوزهای مایکروسافت، Linux، Mac OS و غیره پیاده سازی میشوند را روی تنها یک رایانه یکه پیاده سازی کنند.

کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار vmware، VMware Workstion 10، آموزش نصب چند نرم افزار بر روی سیستم، روش نصب هم زمان چند سیستم عامل، داشتن هم زمان چند سیستم عامل، نرم افزار vmware،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.