دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش نرم افزارهای تدوین فیلم و صدا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش نرم افزارهای تدوین فیلم و صدا

نویسندگان: مهندس محمد عادلی نیا، مهندس غلامرضا مینایی

کتاب حاضر در زمینه ی آموزش نرم افزار های چند رسانه ای تدوین شده است. در این کتاب به بررسی نرم افزار های SnagIt, Sound Forge و Premiere Pro پرداخته شده است. این نرم افزارها امکان تصویربرداری از برنامه ها، انجام عملیات روی صدا اعم از ضبط، ویرایش، میکس و افکت گذاری و انجام عملیات روی فیلم اعم از ویرایش، افکت گذاری، میکس و تیتراژگذاری را فراهم می سازند.

کلمات کلیدی: تدوین فیلم، فیلم سازی، کتاب های کار و دانش، نرم افزار snaglt، آموزش premire، نرم افزار تنظیم صدا، sound forge، snagIt، افکت گزاری بر روی فیلم، نرم افزار میکس فیلم، آموزش ساخت تیتراژ فیلم، آموزش تدوین، نرم افزار تصویر برداری از برنامه ها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.